Kontrakt obsługi serwisowej

Opracowany przez nas Kontrakt Obsługi Serwisowej (KOS) to umowa, która zwalnia użytkownika sprzętu drukującego z ponoszenia kosztów usuwania awarii i zakupu niezbędnych materiałów eksploatacyjnych. Po jej podpisaniu nie musisz zajmować się zakupem tonerów, terminową wymianą zużytych podzespołów, planową konserwacją czy doraźnymi naprawami. Bierzemy na siebie wszystkie koszty, które generują kserokopiarki i drukarki do firmy oraz inne maszyny drukujące. Zajmujemy się każdym aspektem technicznym druku. Korzystając z naszych usług, masz gwarancję niezawodnego działania sprzętu.

Koszty eksploatacyjne wkalkulowane w cenę pojedynczego wydruku

Istotą umowy KOS jest zamiana trudnych do przewidzenia kosztów eksploatacji sprzętu drukującego na stały koszt pojedynczego wydruku. Gwarantujemy niezmienną stawkę za jedną wydrukowaną stronę w całym okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, że miesięczna opłata zależy od liczby wydruków: płacisz tylko za faktycznie wykonane zadania, a nie za utrzymywanie urządzenia w gotowości.

KOS pozwala łatwo skalkulować i zaplanować w budżecie wydatki ponoszone na drukowanie i przetwarzanie dokumentów firmowych. Oznacza też wymierną oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na podstawową działalność biznesową. KOS to maksymalny komfort użytkowania foty drukującej.

Korzyści z umowy KOS:

  • równomierne rozłożenie kosztów eksploatacji;
  • łatwa kalkulacja miesięcznych kosztów druku;
  • stała opieka i skrócony czas reakcji serwisowej;
  • uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych zawsze na czas;
  • wydłużony okres eksploatacji maszyny;
  • gwarancja jakości wydruków i sprzętu;
  • wygoda i oszczędność czasu);
Inteligentny Rozwój
kontakt
Centrala: 58 309 03 07
E-mail: kontakt@dks.pl
działy
Księgowości
tel. 662 997 644

Obsługi Klienta
tel. 58 350 66 05
Płatności
tel. 795 522 472

Eksportu
tel. +48 606 110 344
tel. +48 795 522 402