Czy tonery i serwis są wliczone w cenę wynajmu kserokopiarki

Czy tonery i serwis są wliczone w cenę wynajmu kserokopiarki

Czy tonery i serwis są wliczone w cenę wynajmu kserokopiarki

Data: 22.10.2020
Tagi:

toner, kserokopiarka, drukarka, wynajem, dzierżawa, sprzedaż, serwis, materiały eksploatacyjne,


Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego bez wątpienia stanowi atrakcyjną opcję pozyskania specjalistycznego sprzętu dla przedsiębiorstwa. Stała opłata miesięczna - w odróżnieniu od konieczności poczynienia jednorazowej inwestycji - praktycznie nie nadwyręża budżetu firmy. Jednak co konkretnie zawarte jest w kwocie owego abonamentu? Poniżej wyjaśniamy jakie aspekty codziennego funkcjonowania kserokopiarki wliczone są w cenę wynajmu oraz czy toner jest jednym z nich.

Wynajem kserokopiarki - czy toner jest wliczony w cenę?

Głównym przedmiotem umowy wynajmu kserokopiarki jest ilość wydruków, jaką przedsiębiorca może wykonać w ramach konkretnego pakietu. Pamiętać przy tym należy, że choć podstawowa opłata miesięczna zawiera już określoną liczbę kopii, rozszerzenie tegoż pakietu wiąże się z dodatkowymi kosztami. W tym przypadku warto również uwzględnić różnicę w cenie poszczególnych typów druku - naturalnie za produkcję dokumentów w kolorze zapłacimy nieco więcej niż za wersje powstałe przy użyciu tonerów monochromatycznych.

Zasadniczo więc po ustaleniu miesięcznej kwoty zobowiązania nie musimy przejmować się niczym więcej. Jedynym dodatkowym kosztem ponoszonym przez przedsiębiorcę jest zakup papieru, który nie jest objęty umową. Wszelkie materiały eksploatacyjne - czyli cały zakres komponentów i innych artykułów niezbędnych do prawidłowego działania kserokopiarki - jest zawarty w kwocie wynajmu. Tyczy się to zatem tak tonerów, jak również podzespołów urządzenia - bębnów, pojemników czy też rolek pobierających papier.

Co jeszcze wliczone jest w cenę wynajmu kserokopiarki?

Nieocenioną korzyścią z punktu widzenia firmy są również regularne przeglądy techniczne sprzętu, jak również ekspresowy serwis dzierżawionych urządzeń. W przypadku większości usterek naprawa możliwa jest praktycznie od ręki, dlatego szybka reakcja jest kluczowa w kontekście płynności funkcjonowania firmy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą urządzeń wielofunkcyjnych, a w razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Podziel się tym postem:
Inteligentny Rozwój
kontakt
Centrala: 58 309 03 07
E-mail: kontakt@dks.pl
działy
Księgowości
tel. 662 997 644

Obsługi Klienta
tel. 58 350 66 05
Płatności
tel. 795 522 472

Eksportu
tel. +48 606 110 344
tel. +48 795 522 402